Jest - Borowa 13tego piątek
drgania przenoszone przez silnik na nadwozie
Zwiń
X
-
drgania przenoszone przez silnik na nadwozie
z racji, że w Yeti od samego początku mam masaż ciała zależny od obrotów silnika
poniżej 2 filmy z porównaniem
drgania przenoszone przez silnik na nadwozie
ten sam dzień, ta sama pora, obydwa to silniki diesla, na postoju od wolnych obrotów do 2500 obr/min (więcej Skoda nie pozwoli bez wbitego biegu) i powrót z puszczonym gazem do obrotów biegu jałowego, ta sama butelka wody jako "miernik"
Yeti dodatkowo cale wyklejone Dynamat Superlight bez tego drgania były jeszcze większe
Ford Focus fabryczny z 2 razy większym przebiegiem od Skody
obydwa auta posiadam od nowości i jestem praktycznie ich jedynym kierowcą
Skoda Yeti 2.0 TDI 140 KM
Ford Focus 2.0 TDCI 136 KM
-
-
ketivv, wiem, ale test z samym silnikiem, pokaże różnice "u źródła". Jeśli sam silnik Foki drży mniej niż Yeti to już masz pierwszą przyczynę, dla której w Fordzie jest dużo przyjemniej. Pamiętam, że jak wsiadłem pierwszy raz do Mondeo chyba nawet z tym samym silnikiem, który opisujesz ( a jeździłem wtedy jeszcze 1,9 BXE ) to byłem mocno zaskoczony jak gładko w porównaniu z 1,9 chodzi ten diesel ( prawie jak benzyna ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz